Új rendszerek bevezetése
Új RedSoft program vásárlása vagy meglévő rendszere bővítése esetén az alábbi szolgáltatásainkkal tudjuk támogatni a programváltás folyamatát.
Vezetői egyeztetés
A szolgáltatás leírása: A cég vezetőjével és a megjelölt operatív vezetőkkel a cég ügyviteli folyamatainak áttekintése, azoknak a rendszerben történő kezelésének egyeztetése. A munkatársak jogosultsági szintjének egyeztetése.
A szolgáltatás előnye: A szolgáltatást követően szakértő kollégáink a rendszert kezelő munkatársak számára a vezetőkkel leegyeztetett munkafolyamatokat, módszereket taníthatják be, ezzel növelve a cég működésének hatékonyságát és pontosságát.
A szolgáltatás időtartama: A vezetők igényeitől és a munkafolyamatok bonyolultságától függ, legalább 2 óra.
Forrásadatok importálása
A szolgáltatás leírása: Az ügyviteli folyamatokhoz szükséges adatok importálása a korábban használt rendszerekből (az importálásra alkalmas rendszerek és adatok egyeztetése alapján).
A szolgáltatás előnye: Egy új rendszer bevezetésekor rendkívüli fontossággal bír a korábbi törzsadatok átültetése az új program(ok)ba. Szolgáltatásunk során ennek terhét vesszük le a válláról azzal, hogy korábbi adatait beimportáljuk az új program(ok) adatbázisába, ezzel egy munkára kész adatbázist biztosítva.
A szolgáltatás időtartama: Az importálandó adatok mennyiségétől függ, legalább 2 óra. Megjegyzés: az adatimport végrehajtásához a legtöbb esetben fejlesztői környezet szükséges, ezért azt általában irodánkban hajtjuk végre.
Programtelepítés
A szolgáltatás leírása: A megvásárolt program(ok) telepítése az összes szükséges számítógépre. A telepítés során esetlegesen felmerülő problémák azonnali és szakszerű megoldása. A feltelepített program(ok)ban a működéshez szükséges (hálózati, tűzfal és egyéb) beállítások elvégzése. Automatikus mentésfolyamatok beállítása. A telepített programok azonnali használatba vételének szakszerű biztosítása.
A szolgáltatás előnye: Segítségünkkel megszabadul az esetleges hibás telepítésektől, informatikus szakemberek megbízásától, a telepítéshez szükséges rendszer- és beállítási ismeretek szükségességétől. Ki ismerné jobban a RedSoft programok telepítési követelményeit és beállításait, mint a RedSoft munkatársai? Megjegyzés: a számítógépes hálózat kiépítését nem tartalmazza a szolgáltatás, arról külön egyeztetés szükséges!
A szolgáltatás időtartama: Az informatikai rendszertől függ, legalább 1 óra.
Paraméterezés
A szolgáltatás leírása: Az alapbeállítások elvégzése, a törzsadatok testreszabása és a jogosultságok kiosztása - akár a korábbi vezetői egyeztetésen meghatározottak szerint. Amennyiben a szolgáltatást megelőzte egy korábbi rendszerből történő adatimport, a konvertált adatbázis(ok) betöltése.
A szolgáltatás előnye: Szakértő munkatársaink elvégeznek Ön helyett minden olyan rendszer paraméterezést, melynek beállítása a későbbiekben a teljes rendszer működésére is kihathat. Mindezt azzal a szükséges rutinnal és felkészültséggel, melyet a RedSoft biztosíthat Önnek.
A szolgáltatás időtartama: A rendszertől és a speciális paraméterektől függ, legalább 1 óra.
Programhasználati oktatás
A szolgáltatás leírása: A programfunkciók, lehetőségek, munkafolyamatok részletes ismertetése és begyakorlása cégvezetés és a programo(ka)t kezelő alkalmazottak számára. A rendszer használatával kapcsolatos kérdések szakszerű, gyakorlatias megválaszolása, a napi munkarutin kialakítása a program(ok)ban.
A szolgáltatás előnye: A RedSoft szakértői magas színvonalon és teljes alapossággal adják át az évek során összegyűjtött ismereteiket a programkezelésről, a rendszerben alkalmazható tippekről és trükkökről, valamint a kezelési rutinról - amivel Ön és munkatársai felbecsülhetetlen előnnyel kezdhetik meg a program(ok) használatát
A szolgáltatás időtartama: A használt program(ok)tól függ, legalább 4 óra.
Tesztüzem
(Kizárólag a Paraméterezéssel és Programhasználati oktatással együtt igényelhető szolgáltatás!)
A szolgáltatás leírása: Az átadott, paraméterezett rendszerről az első éles munkafolyamat elkezdése előtt készítünk egy biztonsági mentést, mely az induló állapotot tartalmazza. Ezt követően lehetőség van a vezetői egyeztetés során rögzített üzletmenet modellezésére az éles adatokkal. A tesztelés végén, az eredmények kiértékelését követően a biztonsági mentésből a rendszert visszaállítjuk az induló állapotba.
A szolgáltatás előnye: Önnek és munkatársainak lehetősége nyílik a demóhoz hasonló, teszt jellegű rendszerben, viszont a demóval ellentétben éles adatokkal kipróbálni a program(ok) működését. A tesztüzem alatt modellezhetik munkafolyamataikat, majd ennek végeztével - segítségünkkel - visszaállhatnak az alapállapotra, és megkezdhetik az éles munkát.
A szolgáltatás időtartama: Egyeztetés alapján, legalább 2 óra.
Bevezetési időszak egyedi kapcsolattartóval
A szolgáltatás leírása: A bevezetési időszak alatt Önnek és munkatársainak lehetősége van egyedi kapcsolattartónkkal bármilyen probléma, kérdés megbeszélésére telefonon, e-mailben vagy akár személyesen. Ezen kívül a szolgáltatás megbeszélés szerint tartalmazhat adott óraszámú távoli asztalos és/vagy helyszíni, személyes segítségnyújtást is.
A szolgáltatás előnye: A bevezetési időszak során felmerült kérdéseivel, problémáival ahhoz a szakértőnkhöz fordulhat, aki már a rendszere paraméterezését és a programhasználati oktatást is levezényelte, így teljes mértékben ismeri adatait és folyamatait. Amennyiben ez a kiemelt támogatási időszak elnyeri tetszését, a bevezetést követően lehetőségében áll Kiemelt Ügyfélszolgálat szolgáltatásunk igénylésére.
A szolgáltatás időtartama: Egyeztetés alapján, legalább 1 hét.
Meglévő rendszerek támogatása
Amennyiben használatban lévő RedSoft programjaival kapcsolatban merül fel kérdés vagy probléma, szakértő kollégáink az alábbi szolgáltatásokkal tudják támogatni munkáját, illetve megoldani problémáit.
Adatbázis átvizsgálás/helyreállítás/javítás
A szolgáltatás leírása: Egy RedSoft program lelke az adatbázis. Ennek sérülése, hibajelensége esetén szakértőink jól kialakított problémamegoldó rendszerrel állnak a rendelkezésére. Egy sérült merevlemez vagy operációs rendszer esetében, biztonsági mentés hiányában segítünk az adatbázis helyreállításban, illetve sérülés vagy hiba esetén kivizsgáljuk, szükség esetén javítjuk az adatbázisban felmerült hibákat.
A szolgáltatás előnye: A sérült, hibás, összeomlott adatbázis inkorrekt adatokat, riportokat vagy akár teljes leállást is eredményezhet rendszerében, ezáltal üzletmenetében. Az ilyen esetekben felmerült problémákat gyorsan és hatékonyan oldjuk meg - mivel tudjuk, hogy ilyenkor minden másodperc forintokban számolható.
A szolgáltatás időtartama: A problémától függően, legalább 1 óra.
Távoli asztali segítségnyújtás
A szolgáltatás leírása: Amennyiben bármilyen problémát tapasztal - akár a rendszerével, akár az adataival, akár a program működésével kapcsolatban -, az interneten keresztül kapcsolódunk számítógépeihez és azonnal, helyben oldjuk meg gondjait.
A szolgáltatás előnye: A távoli asztalos kapcsolattal távolságtól függetlenül, azonnal rendelkezésére állunk, és az Ön rendszerére kapcsolódva, akár az Ön felügyeletével derítjük fel, majd oldjuk meg a tapasztalt problémát.
A szolgáltatás időtartama: A problémától függően, legalább 30 perc.
Verziópótlás
A szolgáltatás leírása: Amennyiben egy adott programból lejárt a terméktámogatása, annak frissítéseit nem tudja letölteni. Ha a régi adatok visszatekintésére szüksége van arra a legutolsó programverzióra, melyre még jogosult volt, cégünk kiküldi Önnek az adott verzió telepítőjét.
A szolgáltatás előnye: Adatai visszatekintésében vagy egy összeomlott rendszer helyreállításában első helyen szerepel a megfelelő verziójú program telepítése.
Megjegyzés: Felhívjuk figyelmét, hogy a lejárt terméktámogatású verziópótlás kizárólag abban az esetben lehetséges, ha régi adatait szeretné visszatekinteni programunkban! A RedSoft nem támogatja a jogszabályoknak nem megfelelő programok használatát!
Szolgáltatási díjak
Fontos információ, hogy a fenti szolgáltatásokat nem tartalmazza terméktámogatásunk, vagyis azokat esetileg számlázzuk, az alábbi szolgáltatási díjak szerint.
Feltétel | Szolgáltatási díj | Mennyiségi egység | |
Távoli asztal | minden megkezdett 30 perc után számlázunk | 20.000 Ft | / óra |
Szakértői óradíj | 9:00-17:00 között | 15.000 Ft | / óra |
Nyíregyházi kiszállási díj | egyszeri díj, székhelyünk 5 km-es vonzáskörzetén belül | 15.000 Ft | / alkalom |
Vidéki kiszállási díj | székhelyünk 5 km-es vonzáskörzetén kívül, oda-visszaútra | 150 Ft | / km |
Kiküldetési díj | vidéken tartózkodás esetén a szakértőink helyben töltik az éjszakát | 25.000 Ft | / fő /éj |
Verziópótlási adminisztrációs díj | régi telepítő kiküldése terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleinknek | 15 000 Ft | / verzió |
A fenti díjak a szolgáltatás megrendelésétől számított 48 órán belüli, munkaidőn belüli teljesítést jelentik. Sürgősségi és munkaidőn kívüli megrendelésekre sürgősségi felárat számolunk fel. Ez alól kivételt képez a sürgősségi távoli asztalos segítségnyújtás - ezen szolgáltatások esetében a sürgősségi felár 2 órán belüli teljesítés esetén lép érvénybe.
A szolgáltatás árlistán feltüntetett áraink Nettó árak, az áfát nem tartalmazzák!
Terméktámogatással nem rendelkező ügyfeleink részére felárat számolunk fel.
Az árváltozás jogát fenntartjuk