A REDSoft nagy figyelmet fordít az általa forgalmazott ügyviteli programok támogatására.
A programokhoz nyújtott terméktámogatás többféle szolgáltatásból tevődik össze.
Minden terméktámogatással rendelkező ügyfeleink hozzáférnek ügyfélportálunkhoz, ahol:
|
Online tudásbázisÁllandóan bővülő, a nap 24 órájában elérhető szakmai linkek gyűjteménye, leírások, képek, videók és példák segítik Önt a munkájában.
|
ProgramfrissítésekA törvényi változások követésén felül újabbnál újabb, a felhasználók napi munkáját megkönnyítő funkciókkal bővülnek programjaink.
|
|
Biztonságos jogi háttérBiztosítjuk a törvényi változások naprakész követését, valamint számlázó programjainkhoz internetről letölthető, a törvényi előírásoknak megfelelő APEH igazolást.
|
Térítéses szolgáltatásokHelyszíni kiszállás és konzultáció, kiscsoportos oktatások és tanfolyamok segítségével támogatjuk Ügyfeleink szakmai fejlődését és programkezelési ismereteit.
|
|
E-mail-es ügyfélszolgálatA nap 24 órájában felteheti kérdéseit írásban, melyre a lehető legrövidebb időn belül választ kap ügyfélszolgálatunktól. Programkezeléssel kapcsolatos kérdéseit, kérjük küldje az alábbi címre: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
|
Telefonos ügyfélszolgálatMunkanapokon 8:30-tól 16:00-ig elérhető szakértő munkatársaink várják hívását és válaszolnak kérdéseire, megoldást találnak problémáira. Programkezeléssel kapcsolatos kérdései esetében hívja: (06)30-999 9999
|